Pomoc dlaUsługa zdalna
Aktualizacja zdalna poradniki dla kategorii Usługa zdalna
- Co się stanie, jeśli podczas wykonywania aktualizacji zdalnej nastąpi awaria zasilania lub urządzenie zostanie wyłączone?
- Co się stanie, jeśli program urządzenia będzie już uruchomiony?
- Czy aktualizacja zdalna może zostać przeprowadzona bez połączenia z siecią?
- Czy aktualizację zdalną można uruchomić przez aplikację Miele?
- Czy mogę używać urządzenia podczas aktualizacji zdalnej?
- Czy można anulować aktualizację zdalną?
- Czy można przywrócić urządzenie do ostatniej wersji oprogramowania sprzed aktualizacji zdalnej, jeśli po aktualizacji urządzenie nie spełnia moich oczekiwań?
- Gdzie znajdę informacje o zmianach dokonanych w ramach aktualizacji zdalnej?
- Ile razy można wybrać na wyświetlaczu urządzenia opcję Później?
- Ile trwa aktualizacja zdalna?
- Kupiłem urządzenie z możliwością zdalnej aktualizacji. Kiedy i jak mogę uzyskać zdalną aktualizację?
- Po włączeniu urządzenia wyświetlany jest monit dotyczący aktualizacji zdalnej. Jak można wyłączyć funkcję aktualizacji zdalnej?
- Skąd mam wiedzieć, że dostępna jest aktualizacja zdalna?
Wyszukiwarka instrukcji obsługi
Tutaj znajdziesz instrukcję obsługi do swojego urządzenia Miele
Znajdź instrukcjęKontakt
Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami przez formularz, mailowo lub telefonicznie.
Skontaktuj się z nami