O nas
Istnieje wiele powodów, by wybrać Miele.
Motto: Immer Besser
Wiele argumentów przemawia za wyborem Miele. Od czasu powstania w 1899 roku firma Miele podąża za swoim motto „Immer Besser“. Robimy wszystko, abyśmy byli „Immer Besser“ - zawsze lepsiniż inni dostawcy, ale także„Zawsze lepsi“ niż już jesteśmy. Dla naszych klientów oznacza to świadomość, że wybierając Miele, podjęli dobrą decyzję.
Design Miele
Nasz wzornictwo oznacza innowacyjność, wartość i ponadczasową elegancję. Kształtuje ono relacje między ludźmi a produktem, spełnia oczekiwania, ułatwia obsługę i buduje zaufanie. O tym, że Miele udaje się to w szczególny sposób, świadczą liczne nagrody otrzymane za wyjątkowe wzornictwo produktowe.
Zrównoważony rozwój
Ochrona ludzi i środowiska, odpowiedzialne działanie, także z myślą o przyszłych pokoleniach. Dla nas jest to zrównoważony rozwój. A dokładniej: efektywność energetyczna i ochrona zasobów w urządzeniach i produkta oraz podczas produkcji oraz odpowiedzialność za pracowników i społeczeństwo. Miele jest laureatem niemieckiej nagrody zrównoważonego rozwoju German Sustainability Award, członkiem inicjatywy organizacji ONZ na rzecz odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju biznesu Global Compact oraz sygnatariuszem „Charta der Vielfalt“.
REACH – informacje o substancjach krytycznych
Informacje o substancjach krytycznych zgodnie z art. 33 rozporządzenia europejskiego 1907/2006.
Historia
Dwie rodziny, jedna firma: założona przed prawie 125 laty przez technika Carla Miele i biznesmena Reinharda Zinkanna firma Miele jest do dziś własnością wyłącznie bezpośrednich potomków tych dwóch osób. Z jedenastoma pracownikami, czterema tokarkami i jedną wiertarką Miele i Zinkann wprowadzili w 1899 roku w Herzebrock swoje pierwsze wirówki do mleka i maszyny do wyrobu masła. Ich motto przewodnie „Immer Besser“ do dziś charakteryzuje firmę.
Lokalizacje na całym świecie
Ze Wschodniej Westfalii w świat: aktualnie firma Miele jest reprezentowana w prawie 50 krajach/regionach przez własne spółki handlowe i na kolejnych 50 rynkach przez importerów.