Najczęściej zadawane pytania
Informacje na temat oferty przedłużonej gwarancji z okazji jubileuszu 125-lecia Miele
125 tygodni przedłużonej gwarancji
Oferta 125-tygodniowej przedłużonej gwarancji dotyczy wybranych urządzeń z jubileuszowej kolekcji 125 Gala Edition zakupionych bezpośrednio od firmy Miele lub autoryzowanego partnera handlowego. Listę modeli z jubileuszowej kolekcji 125 Gala Edition można znaleźć tutaj.
125-tygodniowa przedłużona gwarancja stanowi część oferty z okazji jubileuszu 125-lecia firmy Miele. Jest ona dostępna przez cały okres trwania kampanii - od stycznia 2024 do września 2025.
125-tygodniowa przedłużona gwarancja dotyczy wyłącznie wybranych produktów zakupionych w okresie trwania kampanii. Nie dotyczy ona zakupów dokonanych przed rozpoczęciem kampanii i dla tych urządzeń nie ma możliwości aktywacji 125-tygodniowej przedłużonej gwarancji za pośrednictwem aplikacji Miele*.
Jest jeden wyjątek: w przypadku zakupu urządzeń z nowej linii wzorniczej Black Matt w 2023 r. dodatkowa 125-tygodniowa przedłużona gwarancja ma zastosowanie również wtedy, jeśli data zakupu przypada przed rozpoczęciem kampanii.
Aktywacja przedłużonej gwarancji
Jak mogę aktywować 125-tygodniową przedłużoną gwarancję na moje urządzenie?
Dodatkowa 125-tygodniowa gwarancja musi zostać aktywowana w aplikacji Miele w terminie do 30 dni od zakupu urządzenia.
Upewnij się, że Twoje urządzenie kwalifikuje się do 125-tygodniowej przedłużonej gwarancji. Aby aktywować 125-tygodniową przedłużoną gwarancję, należy połączyć urządzenie z aplikacją Miele*.
Kliknij tutaj lub zeskanuj kod QR, aby pobrać aplikację Miele* lub ją otworzyć. Postępuj zgodnie z instrukcją w aplikacji Miele*, aby zarejestrować nowe urządzenie Miele. Po rejestracji urządzenia zostanie automatycznie wyświetlone powiadomienie dotyczące aktywacji 125-tygodniowej przedłużonej gwarancji.
Jeśli automatyczne powiadomienie dotyczące aktywacji przedłużonej gwarancji pojawiło się już w aplikacji Miele* i zostało zamknięte, gwarancję można aktywować za pośrednictwem zakładki „Podgląd gwarancji“. Należy przejść z poziomu „Profil“ do zakładki „Podgląd gwarancji“. Jeśli urządzenie kwalifikuje się do 125-tygodniowej przedłużonej gwarancji, można ją w tym miejscu aktywować.
Aktywacja 125-tygodniowej przedłużonej gwarancji nie jest możliwa za pośrednictwem strony internetowej Miele. Gwarancję należy aktywować za pośrednictwem aplikacji Miele*.
Gwarancję należy aktywować za pośrednictwem aplikacji Miele* do 30 dni od zakupu urządzenia. Aktywacja jest możliwa przez cały okres trwania kampanii za pośrednictwem aplikacji Miele* w okresie nie dłuższym niż 30 dni od zakupu urządzenia.
Jeśli urządzenie zostanie dostarczone po upływie okresu kampanii, prosimy o kontakt z obsługą klienta w celu uzyskania pomocy.
Aby poprawnie zarejestrować urządzenie w aplikacji Miele*, należy wprowadzić datę zakupu urządzenia i jego numer seryjny. W wielu przypadkach aplikacja Miele* może automatycznie rozpoznać numer seryjny podczas tego procesu. Jeśli musisz wprowadzić numer ręcznie, postępuj zgodnie z instrukcjami w aplikacji lub użyj wyszukiwarki tabliczek znamionowych, aby znaleźć numer seryjny na urządzeniu.
Niezwłocznie po zakończeniu procesu aktywacji 125-tygodniowej przedłużonej gwarancji status zostanie zaktualizowany w aplikacji Miele*, wskazując czas obowiązywania przedłużonej gwarancji. Otrzymasz również certyfikat i szczegóły gwarancji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Rejestracja - aplikacja Miele*
Pobierz aplikację Miele* z App Store lub Google Play. Następnie otwórz aplikację i postępuj zgodnie z instrukcją, aby dodać urządzenie Miele. Szczegółowa instrukcja rejestracji urządzeń znajduje się również w naszych filmach dotyczących rejestracji
Wymagania minimalne można znaleźć w danych App Store lub Google Play Store. Więcej informacji można znaleźć w sekcji poświęconej wymaganiom systemowym na naszej stronie internetowej.
Urządzenia, które kwalifikują się do 125-tygodniowej przedłużonej gwarancji, są automatycznie rozpoznawane przez aplikację Miele*. Proces aktywacji 125-tygodniowej przedłużonej gwarancji jest bardzo szybki i prosty. Po aktywacji można w dowolnym momencie sprawdzić status gwarancji urządzenia.
Odkurzacze nie są objęte ofertą 125-tygodniowej przedłużonej gwarancji.
Aby aktywować 125-tygodniową przedłużoną gwarancję, należy pobrać aplikację Miele* i zarejestrować urządzenie. Następnie zostanie automatycznie wyświetlone powiadomienie dotyczące aktywacji 125-tygodniowej przedłużonej gwarancji.
W przypadku problemów z rejestracją urządzeń w aplikacji Miele* skontaktuj się z naszą infolinią pod adresem info@miele.pl lub pod numerem +22 335 00 00.
Numer seryjny można łatwo znaleźć za pomocą wyszukiwarki tabliczek znamionowych. Bez numeru seryjnego nie można aktywować przedłużonej gwarancji na urządzenie. W celu uzyskania pomocy skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.
Przedłużona gwarancja i usługi serwisowe Miele
Dodatkowa gwarancja jest kontynuacją 2-letniej gwarancji producenta i przedłuża ją o kolejne 125 tygodni. Całkowity okres gwarancji wynosi 4 lata i prawie 5 miesięcy.
Tak, 125-tygodniową przedłużoną gwarancję można wydłużyć do łącznie 10 lat za jednorazową opłatą. Skontaktuj się z naszą obsługą klienta Miele.
Najważniejsze zalety przedłużonej gwarancji:
- Maksymalne bezpieczeństwo: w okresie obowiązywania przedłużonej gwarancji użytkownik nie ponosi żadnych kosztów naprawy usterek. Gwarancja nie obejmuje wad spowodowanych niewłaściwym montażem, zastosowaniem niewłaściwych części bądź akcesoriów, bądź nieprawidłową (niezgodną z instrukcją) pielęgnacją i czyszczeniem urządzeń. Przedłużona gwarancja obejmuje wszystkie koszty pracy serwisanta, dojazdu, a także koszty części zamiennych.
- Nowe urządzenie: jeżeli nie będziemy w stanie naprawić urządzenia, wymienimy je na nowe.
- Niezawodność i szybkość: jeżeli Twoje urządzenie będzie wymagało naprawy, udzielimy Ci szybkiej i skutecznej pomocy.
W ramach Przedłużonej Gwarancji wady urządzenia marki Miele zostaną bezpłatnie usunięte poprzez naprawę lub wymianę wadliwych części w odpowiednim czasie po zgłoszeniu tych wad przez użytkownika, tj. w okresie niezbędnym w normalnym toku postępowania do dokonania naprawy lub wymiany urządzenia. Koszty niezbędnych działań takich jak transport, dojazd technika/serwisanta, praca i części zamienne zostaną pokryte przez Miele Polska. Gwarancja nie obejmuje wad spowodowanych niewłaściwym montażem, zastosowaniem niewłaściwych części bądź akcesoriów, bądź nieprawidłową (niezgodną z instrukcją) pielęgnacją i czyszczeniem urządzeń. Obowiązują warunki umowy.
Przedłużona gwarancja nie obejmuje:
- Nieprawidłowy montaż, w tym w szczególności niezgodny z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i zaleceniami instrukcji obsługi i montażu.
- Nieprawidłowa eksploatacja i obsługa, w tym w szczególności przez użycie nieodpowiednich detergentów lub chemikaliów, jak również szkody spowodowane wnikaniem płynów, pyłu budowlanego lub tonera.
- Materiałów eksploatacyjnych/akcesoriów, na przykład: środków czyszczących, filtrów z węglem aktywnym, filtrów wody
- Uwarunkowania zewnętrzne, w tym w szczególności szkody transportowe, uszkodzenia spowodowane przez uderzenia i wstrząsy, niesprzyjające warunki środowiskowe lub zjawiska naturalne.
- Naprawy lub modyfikacje urządzenia wykonywane przez punkty serwisowe nieautoryzowane przez Miele.
- Niewłaściwego użytkowania i obsługi, np. stosowania nieodpowiednich środków czyszczących lub chemikaliów, a także uszkodzeń spowodowanych przedostaniem się płynów, pyłu budowlanego lub tonera
- Zużycia spowodowanego użytkowaniem i zużycia naturalnego, np. zmniejszającej się wytrzymałości akumulatorów i komponentów, które należy regularnie wymieniać w trakcie okresu eksploatacji produktu zgodnie z instrukcją użytkowania.
Więcej informacji można znaleźć w warunkach przedłużonej gwarancji.
125-tygodniowa przedłużona gwarancja zawierana jest dla określonego urządzenia marki Miele i nie może być przeniesiona na inne urządzenie. W przypadku zmiany właściciela urządzenia możliwe jest przeniesienie na niego przedłużonej gwarancji. Skontaktuj się z Miele w celu potwierdzenia nowego właściciela.
125-tygodniowa przedłużona gwarancja ma zastosowanie, jeśli urządzenie zostanie zakupione i znajduje się w państwie członkowskim UE, Wielkiej Brytanii, Norwegii lub Szwajcarii. Aby sprawdzić ważność gwarancji na innych rynkach, zapoznaj się z lokalnymi warunkami umowy do przedłużonej gwarancji.
Firma Miele dokłada wszelkich starań, aby zapewnić szybki serwis w przypadku awarii. W ramach przedłużonej gwarancji wsparcia udzieli serwis Miele lub autoryzowany partner serwisowy. Obowiązują ogólne warunki handlowe.
Gwarancja Miele nie obejmuje napraw wykonanych przez nieautoryzowany punkt serwisowy.
Jeśli naprawa urządzenia będzie nieopłacalna lub niemożliwa, użytkownik otrzyma identyczne lub równoważne nowe urządzenie marki Miele.
Więcej informacji można znaleźć w warunkach umowy do przedłużonej gwarancji.
Przypisy:
* Dostępne dla urządzeń mobilnych (wymagania minimalne znajdziesz w danych App Store). Dodatkowa oferta cyfrowa firmy Miele & Cie. KG. Wszystkie inteligentne zastosowania umożliwia system Miele@home. Zakres funkcji może się różnić w zależności od modelu i kraju.