Czego szukasz?
Pomoc dlaPiekarniki

Smart Food ID bez rozpoznawania potrawy

Funkcja piekarnika Smart Food ID (SFID) została aktywowana w aplikacji Miele, lecz funkcja rozpoznawania potrawy nadal nie działa.

Inteligentna funkcja jest wyłączona w piekarniku.

Sprawdzić w ustawieniach piekarnika, czy kamera i funkcja rozpoznawania potrawy są włączone.

Jeśli nie można znaleźć pozycji menu „Rozpoznawanie potrawy“ lub jest ona już aktywna, należy wyłączyć i z powrotem włączyć piekarnik.

Sprawdzić również, czy piekarnik jest połączony z siecią Wi-Fi.

Jeśli problem nie ustąpi, odłączyć piekarnik od zasilania na krótki czas, po czym z powrotem go włączyć.

Więcej informacji na temat aktywacji inteligentnej funkcji Smart Food ID można znaleźć w artykule „Wie aktiviere ich Smart Food ID (SFID)?“.

Jeśli funkcja rozpoznawania potrawy nadal nie działa, należy skontaktować się z infolinią serwisową.

Opis problemu zostanie przekazany naszym ekspertom, którzy następnie skontaktują się z Tobą.

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Tutaj znajdziesz instrukcję obsługi do swojego urządzenia Miele
Znajdź instrukcję
Zarezerwuj technika

Zarezerwuj technika

Skontaktuj się z nami, aby zarezerwować wizytę technika serwisu.
Umów wizytę
Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami przez formularz, mailowo lub telefonicznie.
Skontaktuj się z nami