Występuje problem z połączeniem.
Sprawdzić połączenie internetowe.
Aplikacja Miele:
Sprawdzić połączenie i przywrócić je, np. sprawdzając stan urządzenia w aplikacji Miele.
Aby wyświetlić stan połączenia, należy postępować w następujący sposób:
Otworzyć aplikację Miele.
Wybrać żądane urządzenie w sekcji „Urządzenia“.
Jeśli nie ma połączenia, zostanie to wyświetlone.
Siła sygnału sieci Wi-Fi:
Zapewnić wystarczającą siłę sygnału sieci Wi-Fi, np. za pomocą FoodView w aplikacji Miele.
Otworzyć i zamknąć drzwiczki piekarnika, aby uruchomić ponowne wykrywanie potrawy.
Jeśli wykrywanie nadal nie jest możliwe, należy sprawdzić, czy dla danego piekarnika dostępne są aktualizacje oprogramowania lub modułów:
Przejść do pozycji menu „Ustawienia“.
Zainstalować dostępne aktualizacje.
Sprawdzić w aplikacji Miele, czy dostępne są aktualizacje modułów.
Zainstalować dostępne aktualizacje modułów.
Sprawdzić, czy dla ELP ID wyświetlana jest wartość większa lub równa 05165 V5432, a dla XKM ID wartość większa lub równa 36097. Funkcja Smart Food ID jest obsługiwana od tych wersji.