Czego szukasz?
Pomoc dlaPiekarniki

Rozpoznanie niemożliwe (Smart Food ID)

Na wyświetlaczu piekarnika w funkcji Smart°Food°ID (SFID) pojawia się wskazanie Rozpoznanie niemożliwe.

Występuje problem z połączeniem.

Jeśli podczas fazy wykrywania nastąpi zerwanie połączenia internetowego, potrawa może nie zostać wykryta i nie zostanie zaproponowany żaden program.

Sprawdzić połączenie internetowe.

  • Aplikacja Miele:

    Sprawdzić połączenie i przywrócić je, np. sprawdzając stan urządzenia w aplikacji Miele.

    Aby wyświetlić stan połączenia, należy postępować w następujący sposób:

    • Otworzyć aplikację Miele.

    • Wybrać żądane urządzenie w sekcji „Urządzenia“.

      Jeśli nie ma połączenia, zostanie to wyświetlone.

  • Siła sygnału sieci Wi-Fi:

    Zapewnić wystarczającą siłę sygnału sieci Wi-Fi, np. za pomocą FoodView w aplikacji Miele.

Otworzyć i zamknąć drzwiczki piekarnika, aby uruchomić ponowne wykrywanie potrawy.

Jeśli wykrywanie nadal nie jest możliwe, należy sprawdzić, czy dla danego piekarnika dostępne są aktualizacje oprogramowania lub modułów:

  • Przejść do pozycji menu „Ustawienia“.

  • Zainstalować dostępne aktualizacje.

  • Sprawdzić w aplikacji Miele, czy dostępne są aktualizacje modułów.

  • Zainstalować dostępne aktualizacje modułów.

  • Sprawdzić, czy dla ELP ID wyświetlana jest wartość większa lub równa 05165 V5432, a dla XKM ID wartość większa lub równa 36097. Funkcja Smart Food ID jest obsługiwana od tych wersji.

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Tutaj znajdziesz instrukcję obsługi do swojego urządzenia Miele
Znajdź instrukcję
Zarezerwuj technika

Zarezerwuj technika

Skontaktuj się z nami, aby zarezerwować wizytę technika serwisu.
Umów wizytę
Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami przez formularz, mailowo lub telefonicznie.
Skontaktuj się z nami