Filtr wstępny jest zablokowany.
Najpierw wyjąć filtr wstępny, a następnie filtr pyłu.
Kilkakrotnie wyjąć filtr pyłu z filtra wstępnego i włożyć go z powrotem. Filtr pyłu można przy tym mocno obrócić.
Wyczyścić filtr pyłu:
Wyjąć filtr pyłu do góry.
Przytrzymać filtr pyłu nad koszem na śmieci.
Ostrożnie ostukać filtr pyłu o gumowaną dolną krawędź.
Obracać przy tym lekko filtr pyłu, aby uwolnić zabrudzenia ze wszystkich przestrzeni.
Wyczyścić filtr wstępny:
Wyjąć do góry filtr wstępny.
Odblokować filtr ochronny silnika przeciwnie do kierunku ruchu wskazówek zegara i wyjąć go do góry.
Filtra ochronnego silnika nie trzeba czyścić. Można go wyjąć, aby uzyskać łatwiejszy dostęp do filtra wstępnego.
Ostrożnie ostukać filtr wstępny nad koszem na śmieci.
Po wyczyszczeniu filtra wstępnego założyć prawidłowo ustawiony filtr ochronny silnika do filtra wstępnego.
Zablokować filtr ochronny silnika, obracając go do oporu w kierunku ruchu wskazówek zegara.
Włożyć filtr wstępny z powrotem do pojemnika na kurz.
W tym celu zsunąć elementy pomocnicze obu elementów i obrócić pokrywę pojemnika na kurz z powrotem w pozycję wyjściową.
Zamknąć klapę na dole pojemnika na kurz, aż do wyraźnego zatrzaśnięcia.
Włożyć odpowiednio ustawiony, oczyszczony filtr pyłu z powrotem do pojemnika na kurz.
Założyć pojemnik na kurz z powrotem na króciec jednostki PowerUnit.
Jeśli filtr pyłu jest nadal trudny w obsłudze, proszę się zwrócić do naszego serwisu klienta.