Zbiornik wody nie jest prawidłowo ustawiony w automacie do kawy.
Wyjąć zbiornik wody.
Założyć z powrotem zbiornik wody.
Na wyświetlaczu ekspresu do kawy pojawia się komunikat Wsunąć zbiornik wody aż do zatrzaśnięcia.
Wyjąć zbiornik wody.
Założyć z powrotem zbiornik wody.
Napełnić zbiornik wody do oznaczenia.
Przeprowadzić odkamienianie lub powtórzyć proces odkamieniania.
Sposób postępowania dla odkamieniania zamieszczono w instrukcji użytkowania.
Sprawdzić, czy twardość wody ustawiona w ekspresie do kawy jest zgodna z rzeczywistą twardością wody na miejscu.
Po usunięciu błędu wyłączyć urządzenie i po krótkim czasie z powrotem je włączyć.
Uruchomić ponownie żądany proces.
Jeżeli komunikat błędu nadal pojawia się na wyświetlaczu, powtórzyć całą procedurę.
Jeśli błąd nadal występuje, należy skontaktować się z nami lub zarezerwować termin naprawy online.