Czego szukasz?
Pomoc dlaAplikacje

Po aktualizacji urządzenie nie jest połączone z aplikacją Miele

Po aktualizacji urządzenie nie jest już połączone z aplikacją Miele.

Klucz bezpieczeństwa jest nieprawidłowy lub wygasł.

Bezpieczne połączenie między połączonym urządzeniem Miele a serwerem Miele zostało przerwane lub stało się nieważne.

Nawiązać nowe połączenie. Należy przy tym postępować w następujący sposób:

  1. Wylogować się ręcznie z aplikacji Miele, wybierając kolejno Profil > Ustawienia profilu > Wyloguj….

  2. Zalogować się ponownie, wybierając kolejno Logowanie/rejestracja > Zaloguj.

Przy ponownym logowaniu klucz bezpieczeństwa się odnawia, a urządzenie Miele ponownie zostaje wyświetlone w aplikacji Miele.

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Tutaj znajdziesz instrukcję obsługi do swojego urządzenia Miele
Znajdź instrukcję
Zarezerwuj technika

Zarezerwuj technika

Skontaktuj się z nami, aby zarezerwować wizytę technika serwisu.
Umów wizytę
Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami przez formularz, mailowo lub telefonicznie.
Skontaktuj się z nami