Czego szukasz?
Pomoc dlaAplikacje

Kod błędu 403 przy przedłużaniu gwarancji w aplikacji

Podczas przedłużania gwarancji w aplikacji Miele wyświetlany jest kod błędu 403. Wystąpił problem z danymi uwierzytelniającymi. Zaloguj się ponownie (kod błędu 403).

Na urządzeniu mobilnym aktywna jest aplikacja antywirusowa (np. McAfee Security).

Problem ten dotyczy urządzeń domowych Miele, które są objęte bezpłatną dodatkową gwarancją wynoszącą 125 tygodni.

Sprawdzić, czy na urządzeniu mobilnym aktywna jest aplikacja antywirusowa.

Zdezaktywować aplikację antywirusową podczas przedłużania gwarancji.

Po zakończeniu przedłużenia gwarancji można ponownie aktywować aplikację antywirusową.

Przedłużenie gwarancji jest wyświetlane poprawnie w aplikacji Miele.

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Tutaj znajdziesz instrukcję obsługi do swojego urządzenia Miele
Znajdź instrukcję
Zarezerwuj technika

Zarezerwuj technika

Skontaktuj się z nami, aby zarezerwować wizytę technika serwisu.
Umów wizytę
Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami przez formularz, mailowo lub telefonicznie.
Skontaktuj się z nami