Czego szukasz?
Pomoc dlaAplikacje

Kod błędu 3.6.16/Błąd urządzenia

Aplikacja Miele wyświetla komunikat Błąd urządzenia i kod błędu 3.6.16. Kod błędu może również zawierać numer błędu urządzenia (x) na 4. miejscu: 3.6.16.x

Urządzenie domowe Miele zgłasza błąd wewnętrzny.

Nacisnąć przycisk Spróbuj ponownie w aplikacji Miele.

Jeśli błąd nadal występuje, należy postępować w następujący sposób:

  • Przerwać proces łączenia w aplikacji Miele.

  • Zresetować ustawienia sieciowe urządzenia domowego Miele do ustawień fabrycznych:

    • Wybrać menu Miele@home lub Połączenie sieciowe na urządzeniu domowym Miele.

    • Wybrać menu Resetowanie.

  • Odłączyć urządzenie domowe od źródła zasilania.

  • Odczekać 15 minut.

  • Ponownie dodać urządzenie domowe Miele w aplikacji Miele.

Ustawienia routera uniemożliwiają nawiązanie połączenia.

Sprawdzić ustawienia routera: urządzenia w sieci muszą mieć możliwość komunikowania się ze sobą. Niektóre routery oferują w tym celu specjalne ustawienia, które w zależności od producenta należy aktywować lub dezaktywować.

  • Przykłady:

    • Opcja: „Urządzenia W-Fi mogą się ze sobą komunikować“ musi być włączona.

    • Opcje „Izolacja AP“ lub „Izolacja klienta“ muszą być wyłączone.

  • W przypadku niektórych modeli routerów pomocne może być wyłączenie sieci Wi-Fi 5 GHz podczas łączenia urządzenia domowego Miele.

Data na urządzeniu domowym Miele nie jest ustawiona prawidłowo.

Ustawić prawidłową datę na urządzeniu domowym Miele.

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Tutaj znajdziesz instrukcję obsługi do swojego urządzenia Miele
Znajdź instrukcję
Zarezerwuj technika

Zarezerwuj technika

Skontaktuj się z nami, aby zarezerwować wizytę technika serwisu.
Umów wizytę
Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami przez formularz, mailowo lub telefonicznie.
Skontaktuj się z nami