Czego szukasz?
Pomoc dlaAplikacje

Kod błędu 3.3.20/Wyszukiwanie nieudane

Przy metodzie łączenia WPS urządzenie Miele nie mogło zostać znalezione w sieci Wi-Fi. Aplikacja Miele wyświetla komunikat Wyszukiwanie nieudane i kod błędu 3.3.20. W przypadku urządzeń Apple z systemem iOS 14 wyświetlana jest dodatkowa wskazówka: Wskazówka: Proszę sprawdzić w ustawieniach swojego smartfona, czy aplikacji jest przyznane uprawnienie „Sieć lokalna“.

Funkcja WPS na urządzeniu domowym Miele lub na routerze nie jest aktywna.

Upewnić się, że funkcja WPS została aktywowana na urządzeniu domowym Miele i na routerze. Jest ona automatycznie zamykana na routerze po krótkim czasie.

Nacisnąć przycisk Spróbuj ponownie w aplikacji Miele.

Używasz urządzenia Miele Professional.

Nacisnąć przycisk Czy Twoje urządzenie jest profi?

Wyszukiwanie WPS nie powiodło się.

Alternatywnie można podłączyć urządzenie domowe Miele za pomocą adresu IP.

  • Otworzyć interfejs użytkownika routera.

  • Znaleźć adres IP urządzenia domowego Miele na liście wyboru rozpoznanych urządzeń sieciowych.

  • Nacisnąć przycisk IP w prawym górnym rogu aplikacji Miele, aby rozpocząć wyszukiwanie IP.

  • Wprowadzić adres IP urządzenia domowego Miele.

  • Nacisnąć przycisk Szukaj przez adres IP.

  • Jeśli wyszukiwanie nie powiedzie się, wyświetlony zostanie następujący komunikat: Nie mogliśmy przyporządkować adresu IP do żadnego urządzenia Miele. Sprawdź dane i spróbuj ponownie.

Ustawienia routera uniemożliwiają nawiązanie połączenia.

Sprawdzić ustawienia routera: urządzenia w sieci muszą mieć możliwość komunikowania się ze sobą. Niektóre routery oferują w tym celu specjalne ustawienia, które w zależności od producenta należy aktywować lub dezaktywować.

  • Przykłady:

    • Opcja: „Urządzenia W-Fi mogą się ze sobą komunikować“ musi być włączona.

    • Opcje „Izolacja AP“ lub „Izolacja klienta“ muszą być wyłączone.

  • W przypadku niektórych modeli routerów pomocne może być wyłączenie sieci Wi-Fi 5 GHz podczas łączenia urządzenia domowego Miele.

Urządzenie domowe Miele i urządzenie mobilne nie są zalogowane w tej samej sieci Wi-Fi.

Połączyć urządzenie domowe Miele i urządzenie mobilne z tą samą siecią Wi-Fi.

Na urządzeniach Apple z systemem iOS 14 brakuje uprawnienia „Sieć lokalna“.

Aktywować uprawnienie „Sieć lokalna“ w ustawieniach urządzenia mobilnego Apple.

Router nie obsługuje funkcji WPS.

Zalogować urządzenie domowe Miele za pomocą aplikacji. Aplikacja Miele poprowadzi przez wszystkie niezbędne kroki.

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Tutaj znajdziesz instrukcję obsługi do swojego urządzenia Miele
Znajdź instrukcję
Zarezerwuj technika

Zarezerwuj technika

Skontaktuj się z nami, aby zarezerwować wizytę technika serwisu.
Umów wizytę
Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami przez formularz, mailowo lub telefonicznie.
Skontaktuj się z nami