Czego szukasz?
Pomoc dlaAplikacje

Kod błędu 2.2.16/Błąd urządzenia

Aplikacja Miele wyświetla komunikat Błąd urządzenia i kod błędu 2.2.16. W przypadku urządzeń Apple z systemem iOS 14 wyświetlana jest dodatkowa wskazówka: Wskazówka: Proszę sprawdzić w ustawieniach swojego smartfona, czy aplikacji jest przyznane uprawnienie „Sieć lokalna“.

Dostęp do lokalizacji dla aplikacji Miele jest wyłączony na urządzeniu mobilnym.

Aktywować dostęp do lokalizacji w ustawieniach aplikacji Miele:

  • iOS:Ustawienia > wybrać Miele. Wybrać Lokalizacja i wybrać ustawienie Podczas korzystania z aplikacji.

  • Android:Ustawienia > Aplikacje > wybrać Miele: Uprawnienia > wybrać Lokalizacja i wybrać Zezwalaj na dostęp tylko podczas korzystania z aplikacji.

Urządzenia mobilne z systemem iOS: Aplikacja Miele nie ma uprawnień do uzyskiwania dostępu do urządzeń i usług w sieci lokalnej.

Otworzyć ustawienia na urządzeniu mobilnym z systemem iOS.

Nacisnąć Ochrona danych i bezpieczeństwo.

Wybrać opcję Sieć lokalna.

Ustawić przełącznik obok aplikacji Miele na zielony.

Urządzenie domowe Miele zgłasza błąd wewnętrzny.

Nacisnąć przycisk Spróbuj ponownie w aplikacji Miele.

Jeśli błąd nadal występuje, należy postępować w następujący sposób:

  • Przerwać proces łączenia w aplikacji Miele.

  • Zresetować ustawienia sieciowe urządzenia domowego Miele do ustawień fabrycznych:

    • Wybrać menu Miele@home lub Połączenie sieciowe na urządzeniu domowym Miele.

    • Wybrać menu Resetowanie.

  • Odłączyć urządzenie domowe od źródła zasilania.

  • Odczekać 15 minut.

  • Ponownie dodać urządzenie domowe Miele w aplikacji Miele.

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Tutaj znajdziesz instrukcję obsługi do swojego urządzenia Miele
Znajdź instrukcję
Zarezerwuj technika

Zarezerwuj technika

Skontaktuj się z nami, aby zarezerwować wizytę technika serwisu.
Umów wizytę
Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami przez formularz, mailowo lub telefonicznie.
Skontaktuj się z nami