Czego szukasz?
Pomoc dlaAplikacje

Brak wyświetlania urządzenia w aplikacji/sieci Wi-Fi

Nowe urządzenie Miele zostaje dodane do aplikacji Miele, lecz nie jest wyświetlana sieć Wi-Fi.

Zainstalowano nowe urządzenie Miele i chce się je dodać do aplikacji Miele, ale sieć Wi-Fi (sieć domowa) nie jest wyświetlana.

Na wyświetlonej liście wyboru znajdują się wszystkie sieci Wi-Fi, które odbiera urządzenie Miele. Prawdopodobnie sygnał sieci domowej nie dociera do urządzenia.

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Tutaj znajdziesz instrukcję obsługi do swojego urządzenia Miele
Znajdź instrukcję
Zarezerwuj technika

Zarezerwuj technika

Skontaktuj się z nami, aby zarezerwować wizytę technika serwisu.
Umów wizytę
Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami przez formularz, mailowo lub telefonicznie.
Skontaktuj się z nami