Czego szukasz?
Pomoc dlaAplikacje

Brak wyświetlania urządzeń w aplikacji

Urządzenia Miele nie są wyświetlane w aplikacji Miele.

Na urządzeniach mobilnych skonfigurowano różne konta użytkowników.

Korzystasz z kilku urządzeń mobilnych (smartfonów, tabletów) w swojej sieci domowej.

Zalogować się za pomocą tego samego konta użytkownika na wszystkich urządzeniach mobilnych.

Niepełna elektroniczna tabliczka znamionowa (numer seryjny).

Aby sprawdzić elektroniczną tabliczkę znamionową urządzenia, smartfon/tablet musi być połączony z punktem dostępu (własną siecią Wi-Fi) urządzenia domowego Miele. Nawigacja po menu może się różnić w zależności od urządzenia, wyposażenia urządzenia i wersji oprogramowania.

Objaśnienia symboli

kroki robocze na urządzeniu

kroki robocze w aplikacji Miele

kroki robocze na smartfonie, tablecie itp.

Uruchom punkt dostępu urządzenia Miele. Wypróbuj jedną z poniższych opcji.

  • Opcja 1:

    • Wybrać Ustawienia > Miele@home > Konfiguracja > Metoda połączenia przez aplikację.

    Wynik: urządzenie Miele uruchamia własny punkt dostępu na 30 minut.

  • Opcja 2:

    • Zresetować moduł, patrz wpis „Moduł komunikacyjny XKM3100W – ponowne uruchomienie i przywrócenie ustawień fabrycznych“.

    • Włączyć urządzenie domowe.

    • Wybrać Ustawienia > Połączenie sieciowe wł.

    Wynik: urządzenie Miele uruchamia własny punkt dostępu na 30 minut.

  • Opcja 3:

    • Zresetować moduł, patrz wpis „Moduł komunikacyjny XKM3100W – ponowne uruchomienie i przywrócenie ustawień fabrycznych“.

    Wynik: urządzenie Miele uruchamia własny punkt dostępu na 30 minut.

Ustawienia > Sieć Wi-Fi > Sieć Wi-Fi urządzenia domowego Miele.

  • Nazwa sieci Wi-Fi urządzenia to zawsze: Miele@home-typ urządzenia, np. Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.

    Jeśli typ urządzenia nie jest wyświetlany prawidłowo, elektroniczna tabliczka znamionowa nie jest prawidłowo wypełniona. Elektroniczna tabliczka znamionowa musi zostać w tym przypadku poprawiona przez serwisanta. Należy skontaktować się z naszym serwisem.

Nawiązać połączenie z urządzeniem, korzystając z numeru seryjnego na tabliczce znamionowej.

Odłączyć punkt dostępu urządzenia i usunąć lub zignorować punkt dostępu.

Ponownie zresetować moduł, patrz wpis „Moduł komunikacyjny XKM3100W – ponowne uruchomienie i przywrócenie ustawień fabrycznych“.

Przeprowadzono korektę danych klienta.

Wylogować się z aplikacji Miele.

Ponownie zalogować się do aplikacji Miele, używając swoich danych dostępowych.

Identyfikator sieci domowej (Group-ID) nie jest zgodny z innymi urządzeniami na koncie użytkownika.

Zresetować ustawienia sieciowe w urządzeniu.

Na nowo połączyć (sparować) urządzenie.

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Tutaj znajdziesz instrukcję obsługi do swojego urządzenia Miele
Znajdź instrukcję
Zarezerwuj technika

Zarezerwuj technika

Skontaktuj się z nami, aby zarezerwować wizytę technika serwisu.
Umów wizytę
Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami przez formularz, mailowo lub telefonicznie.
Skontaktuj się z nami