Czego szukasz?
Pomoc dlaAplikacje

Brak wyświetlania urządzeń w aplikacji

Urządzenia Miele nie są wyświetlane w aplikacji Miele.

Na urządzeniach mobilnych skonfigurowano różne konta użytkowników.

Korzystasz z kilku urządzeń mobilnych (smartfonów, tabletów) w swojej sieci domowej.

Zalogować się za pomocą tego samego konta użytkownika na wszystkich urządzeniach mobilnych.

Niepełna elektroniczna tabliczka znamionowa (numer seryjny).

Aby sprawdzić elektroniczną tabliczkę znamionową urządzenia, smartfon/tablet musi być połączony z punktem dostępu (własną siecią Wi-Fi) urządzenia domowego Miele. Nawigacja po menu może się różnić w zależności od urządzenia, wyposażenia urządzenia i wersji oprogramowania.

Opcja 1: Otwarcie sieci Wi-Fi na urządzeniu domowym Opcja 1

  • Wybrać  Ustawienia > Miele@home > Konfiguracja > Metoda połączenia przez aplikację.

Otwiera się sieć Wi-Fi urządzenia domowego Miele.

Opcja 2: Otwarcie sieci Wi-Fi na urządzeniu domowym Opcja 2

  • Wybrać  Ustawienia > Połączenie sieciowe wł.

Otwiera się sieć Wi-Fi urządzenia domowego Miele.

Opcja 3: Reset modułu Wi-Fi XKM3100W:

  1.  Włączyć urządzenie domowe Miele.

  2.  Wybrać Menu Ustawienia > Miele@home > Ustawienia modułu > Uruchom działanie modułu > Uruchom ponownie + Ustawienia fabryczne.

    Moduł komunikacyjny XKM3100W uruchamia się ponownie i otwiera sieć Wi-Fi urządzenia domowego na 30 minut.

  3.  Wyłączyć urządzenie domowe Miele i włączyć je ponownie.

  4. Wybrać  Ustawienia > Połączenie sieciowe wł.

Otwiera się sieć Wi-Fi urządzenia domowego Miele.

Opcja 4: Reset modułu Wi-Fi XKM3100W (patrz wyżej) z pominięciem kroków 3 i 4.

Otwiera się sieć Wi-Fi urządzenia domowego Miele.

Kliknąć  Ustawienia > Wi-Fi > Wi-Fi urządzenia domowego Miele.

  • Nazwa sieci Wi-Fi urządzenia domowego Miele to zawsze: Miele@home-typ urządzenia, np. Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.

    Jeśli sieć Wi-Fi urządzenia domowego nie jest wyświetlana, należy sprawdzić siłę sygnału sieci Wi-Fi w miejscu ustawienia urządzenia domowego.

    Jeśli typ urządzenia nie jest wyświetlany prawidłowo, elektroniczna tabliczka znamionowa nie jest prawidłowo wypełniona. Elektroniczna tabliczka znamionowa musi zostać w tym przypadku poprawiona przez serwisanta. Należy skontaktować się z naszym serwisem.

  • Jeśli nazwa sieci Wi-Fi urządzenia domowego odpowiada powyższemu schematowi, należy kontynuować wykonywanie poniższych kroków.

 Nawiązywanie połączenia z siecią Wi-Fi urządzenia domowego: Wprowadzić numer seryjny urządzenia domowego Miele jako hasło do sieci Wi-Fi urządzenia domowego.

  • Jeśli połączenie zostało nawiązane pomyślnie, elektroniczna tabliczka znamionowa jest w porządku.

  • Jeśli nie można nawiązać połączenia pomimo poprawnego wprowadzenia danych, elektroniczna tabliczka znamionowa nie została poprawnie wypełniona. Elektroniczna tabliczka znamionowa musi zostać w tym przypadku poprawiona przez serwisanta. Proszę się zwrócić do naszego serwisu Miele.

 Rozłączyć połączenie z siecią Wi-Fi urządzenia domowego i usunąć lub zignorować sieć Wi-Fi urządzenia domowego.

 Zresetować moduł Wi-Fi XKM3100W, patrz wyżej.

Przeprowadzono korektę danych klienta.

Wylogować się z aplikacji Miele.

Ponownie zalogować się do aplikacji Miele, używając swoich danych dostępowych.

Identyfikator sieci domowej (Group-ID) nie jest zgodny z innymi urządzeniami na koncie użytkownika.

Zresetować ustawienia sieciowe w urządzeniu.

Na nowo połączyć (sparować) urządzenie.

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Tutaj znajdziesz instrukcję obsługi do swojego urządzenia Miele
Znajdź instrukcję
Zarezerwuj technika

Zarezerwuj technika

Skontaktuj się z nami, aby zarezerwować wizytę technika serwisu.
Umów wizytę
Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami przez formularz, mailowo lub telefonicznie.
Skontaktuj się z nami