Na urządzeniach mobilnych skonfigurowano różne konta użytkowników.
Zalogować się za pomocą tego samego konta użytkownika na wszystkich urządzeniach mobilnych.
Urządzenia Miele nie są wyświetlane w aplikacji Miele.
Zalogować się za pomocą tego samego konta użytkownika na wszystkich urządzeniach mobilnych.
Uruchom punkt dostępu urządzenia Miele. Wypróbuj jedną z poniższych opcji.
Opcja 1:
Wybrać Ustawienia > Miele@home > Konfiguracja > Metoda połączenia przez aplikację.
Wynik: urządzenie Miele uruchamia własny punkt dostępu na 30 minut.
Opcja 2:
Zresetować moduł, patrz wpis „Moduł komunikacyjny XKM3100W – ponowne uruchomienie i przywrócenie ustawień fabrycznych“.
Włączyć urządzenie domowe.
Wybrać Ustawienia > Połączenie sieciowe wł.
Wynik: urządzenie Miele uruchamia własny punkt dostępu na 30 minut.
Opcja 3:
Zresetować moduł, patrz wpis „Moduł komunikacyjny XKM3100W – ponowne uruchomienie i przywrócenie ustawień fabrycznych“.
Wynik: urządzenie Miele uruchamia własny punkt dostępu na 30 minut.
Ustawienia > Sieć Wi-Fi > Sieć Wi-Fi urządzenia domowego Miele.
Nazwa sieci Wi-Fi urządzenia to zawsze: Miele@home-typ urządzenia, np. Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.
Jeśli typ urządzenia nie jest wyświetlany prawidłowo, elektroniczna tabliczka znamionowa nie jest prawidłowo wypełniona. Elektroniczna tabliczka znamionowa musi zostać w tym przypadku poprawiona przez serwisanta. Należy skontaktować się z naszym serwisem.
Nawiązać połączenie z urządzeniem, korzystając z numeru seryjnego na tabliczce znamionowej.
Odłączyć punkt dostępu urządzenia i usunąć lub zignorować punkt dostępu.
Ponownie zresetować moduł, patrz wpis „Moduł komunikacyjny XKM3100W – ponowne uruchomienie i przywrócenie ustawień fabrycznych“.
Wylogować się z aplikacji Miele.
Ponownie zalogować się do aplikacji Miele, używając swoich danych dostępowych.
Zresetować ustawienia sieciowe w urządzeniu.
Na nowo połączyć (sparować) urządzenie.