Czego szukasz?
Pomoc dlaAplikacje

Brak możliwości sparowania robota sprzątającego

Sparowanie robota sprzątającego nie jest już możliwe. Robot sprzątający nie jest dostępny w aplikacji Scout. Symbol Wi-Fi robota sprzątającego miga, a po chwili na wyświetlaczu ponownie pojawia się wskazanie Parowanie.

Zmieniono router lub hasło sieci Wi-Fi.

Ponownie nawiązać połączenie Wi-Fi w następujący sposób:

  1. Nacisnąć i przytrzymać przycisk Wi-Fi na dostarczonym pilocie zdalnego sterowania robota sprzątającego dotąd, aż na wyświetlaczu robota zostanie wyświetlone wskazanie PaIR.

    Dane dostępowe do sieci sieci domowej Wi-Fi zostają zresetowane.

  2. Ponownie zainicjować parowanie robota sprzątającego w aplikacji, aby ponownie nawiązać połączenie z domową siecią Wi-Fi.

Robot sprzątający będzie ponownie wyświetlany w aplikacji jako połączone urządzenie.

Jeśli hasło sieci Wi-Fi wprowadzane jest za pomocą menedżera haseł w smartfonie, hasło należy również zmienić w menedżerze haseł. W przeciwnym razie należy wprowadzić hasło sieci Wi-Fi ręcznie za pomocą klawiatury smartfona.

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Tutaj znajdziesz instrukcję obsługi do swojego urządzenia Miele
Znajdź instrukcję
Zarezerwuj technika

Zarezerwuj technika

Skontaktuj się z nami, aby zarezerwować wizytę technika serwisu.
Umów wizytę
Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami przez formularz, mailowo lub telefonicznie.
Skontaktuj się z nami