Profesjonalny serwisant
W przypadku konieczności przeprowadzenia naprawy jako profesjonalny serwisant masz prawo do pozyskania najnowszej dokumentacji serwisowej pralek, pralko-suszarek, zmywarek, lodówek i lodówko-zamrażarek. Listy części zamiennych i rysunki złożeniowe są dostępne dla wszystkich urządzeń gospodarstwa domowego.
Profesjonalnym serwisantom oferujemy następujące oprogramowanie i narzędzia:
Dokumentacja serwisowa Miele:
oprogramowanie jest aplikacją opartą na przeglądarce internetowej służącą do wyszukiwania i wyświetlania informacji o serwisie.
Dostęp zawiera informacje dotyczące części zamiennych, instrukcje, opisy oraz schematy połączeń.
Wsparcie diagnostyczne Miele: aplikacja na komputer, która umożliwia odczyt błędów poprzez połączenie z urządzeniem, resetowanie urządzeń oraz aktualizację ich oprogramowania. Do obsługi wymagany jest optyczny interfejs.
Ze Wsparcia diagnostycznego Miele można również korzystać offline, bez połączenia z Internetem w domu klienta. Wymaga to jednak zaktualizowania aplikacji przez Internet na co najmniej 10 dni przed wizytą u klienta.