Skorzystaj z zalet osobistej wizyty w sklepie z zacisza własnego domu.

Miele Live Experience

Jeśli nie możesz odwiedzić naszych salonów Miele Experience Center, wystarczy tylko jedno kliknięcie, aby skorzystać z porad naszych ekspertów online. Dany ekspert Miele Experience Center pomoże Ci podczas wideorozmowy w wyborze idealnego dla Ciebie urządzenia Miele.

Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do soboty w godzinach 09:00–21:00.

Jak to działa?

Wystarczy kliknąć przycisk „Porozmawiaj z ekspertem Miele“.

Po około 20 sekundach na naszej stronie pojawi się odpowiedni widget. Jeśli nie widzisz widgetu, prawdopodobnie musisz odświeżyć stronę lub wyczyścić pamięć podręczną. Możesz także spróbować otworzyć stronę w trybie prywatnym tzn. incognito.

Wszystko, czego potrzebujesz, to mikrofon podłączony do komputera/telefonu/tableta itp.

Nie będziemy Cię widzieć podczas rozmowy. Tylko Ty będziesz widzieć eksperta Miele. Zostaniesz poproszony o dostęp do mikrofonu i włączenie go, abyśmy mogli Cię usłyszeć. Wideorozmowa na żywo zostanie uruchomiona automatycznie.

Zarezerwuj indywidualną konsultację i prezentację produktu przez jednego z naszych ekspertów z Miele Experience Center.

Możesz się z nami skontaktować od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00–21:00. Chętnie porozmawiamy i doradzimy Ci w wyborze najlepszych rozwiązań.

 

 

Najczęściej zadawane pytania

Dlaczego warto przeprowadzić wideorozmowę?

Niezależnie od tego, czy interesuje Cię sprzęt kuchenny, pralka czy odkurzacz: nasi eksperci z Miele Experience Center mogą podczas rozmowy na żywo pokazać Ci wiele różnych urządzeń i pomóc w wybraniu odpowiedniego rozwiązania dla Ciebie.

Czy będę widoczny podczas rozmowy wideo?

Nie, nie będziemy Cię widzieć. Tylko Ty będziesz widzieć naszych ekspertów z Miele Experience Center. Zostaniesz jedynie poproszony o dostęp do Twojego mikrofonu i włączenie go, abyśmy mogli Cię usłyszeć.

Czy muszę podawać dane osobowe?

Nie, aby porozmawiać z naszymi ekspertami, nie musisz podawać żadnych danych osobowych. Ekspert Miele Experience Center może poprosić o Twoje imię i nazwisko i/lub dane kontaktowe w celu przesłania informacji lub ustalenia terminu kolejnej rozmowy. Nie jest to jednak warunek konieczny.
Jeśli nastąpi przerwanie połączenia z przyczyn technicznych, prosimy o ponowne zadzwonienie do naszego konsultanta, gdyż sami nie jesteśmy w stanie oddzwonić.

Dlaczego nie widzę widgetu rozmowy na żywo?

Z reguły widget wyświetla się na dole strony po około 20 sekundach. Jeśli nie widzisz widgetu, prawdopodobnie musisz odświeżyć stronę lub wyczyścić pamięć podręczną. Możesz także spróbować otworzyć stronę w trybie prywatnym tzn. incognito.

Dlaczego nie mogę się połączyć?

Jeśli konsultant jest wyświetlany jako niedostępny, może to oznaczać, że prowadzi aktualnie rozmowę z klientem lub że próbujesz się z nim skontaktować poza naszymi godzinami pracy.
Należy również mieć na uwadze, że nie wszystkie przeglądarki internetowe są w pełni obsługiwane. Najlepiej jest korzystać z przeglądarki Chrome lub Firefox. Możesz też spróbować użyć smartfona lub tabletu.

Polityka prywatności